Анотація курсу. Дисципліна «Комунікативний менеджмент» спрямована на формування у здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти загальних та фахових компетентностей щодо знань і навичок комунікативної роботи з громадськістю у сфері управління та адміністрування. Набуті знання, вміння та навички дозволять ефективно налагоджувати інформаційно-комунікативні канали, приймати науково-обґрунтовані оперативні державницькі рішення на основі застосування інноваційних наукових підходів, методів і технологій. Дисципліна «Комунікативний менеджмент» розкриває теоретичні основи комунікаційної діяльності органів державної влади та управління; аналізує нормативно правову базу комунікаційного процесу у сфері публічного управління та адміністрування; формує загальну систему закономірностей, принципів та методів комунікаційного процесу; визначає комунікаційні підходи та технології інформаційного забезпечення прийняття управлінських державницьких рішень органів публічного адміністрування.

Завдання дисципліни полягає у засвоєнні сутності та особливостей теоретичних і практичних засад сучасної ділової комунікації; вивченні інструментарію з теорії і методології комунікативного менеджменту щодо розробки стратегії ефективної комунікації, формування навиків і вмінь самостійного аналізу стану ділової комунікації та розроблення практичних рекомендацій щодо її посилення; розвиток здібностей до науково-дослідної роботи, а також самостійності та відповідальності в обґрунтуванні та прийнятті рішень з комунікативного менеджменту.

При вивченні курсу «Комунікативний менеджмент» здобувач вищої освіти, відповідно до освітньо-професійної програми, набуває сукупність компетентностей та програмних результатів навчання.