Мета викладання навчальної дисципліни екологічна біоіндикація – продемонструвати картину стану навколишнього середовища, екологічні проблеми та методи їх рішення за допомогою біологічної індикації. Основними завданнями вивчення дисципліни є: - ознайомлення студентів з найбільш поширеними екологічними проблемами сучасного суспільства:

 - показати, як можна визначати рівень забруднення локальних зон дослідом живих організмів, що мешкають у визначеному регіоні;

- визначити індивідуальний вплив окремих хімічних елементів, органічних сполук, аномального підвищення теплового та радіаційного фону на біоіндикатори;

 - ознайомлення студентів з проблемами та шляхами розвитку сучасної хімії.

Згідно до освітньої програми дисципліна направлена на формування елементів наступних компетентностей: - ЗК 3. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології - ЗК 6. Здатність до аналізу та синтезу. - ЗК 8. Здатність застосовувати набуті знання в практичних ситуаціях - ФК 9. Здатність характеризувати досягнення екологічної технології та сучасний стан екологічних показників довкілля їх роль у суспільстві. - ФК 11. Здатність застосовувати основні методи дослідження для встановлення складу, будови і властивостей речовин, інтерпретувати результати досліджень. - ФК 15. Знання та розуміння теоретичних основ екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування. - ФК 16. Здатність інтегрувати знання з хімії для розуміння хімікоекологічних проблеми атмосфери, гідросфери, літосфери та біосфери в цілому. - ФК 17. Здатність здійснювати моніторинг, оцінювати антропогенний та техногенний вплив на довкілля (поточний стан навколишнього середовища).