Основною метою викладання навчальної дисципліни «Основи підприємництва, менеджменту та маркетингу» є формування у майбутніх фахівців системи спеціальних знань у сфері організації та розвитку підприємницької діяльності, набуття умінь аналізу та планування підприємницької діяльності в ринкових умовах, прийняття раціональних управлінських рішень з менеджменту підприємництва.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: оволодіння теоретичними та практичними знаннями об'єктивних закономірностей, умов і процесів підприємницької діяльності; усвідомлення сутності правового регулювання підприємництва в сучасних умовах; вивчення сучасних організаційних форм підприємництва; одержання знань з питань планування та ефективного використання виробничого потенціалу суб’єктів господарювання; вивчення основ економічного регулювання підприємницької діяльності та прийняття ефективних управлінських рішень.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
– правові основи підприємницької діяльності;
– види підприємств та їх організаційно-правові форми;
– організацію планування підприємницької діяльності;
– форми і системи оплати праці;
– методику оцінки ефективності діяльності підприємства;
– особливості управлінської діяльності;
– особливості організації маркетингу.
Студент повинен уміти:
– володіти інструментарієм планування виробничо-господарської діяльності суб’єктів підприємництва;
– володіти методикою нарахування оплату праці
– оцінити результативність діяльності суб’єктів підприємництва;
– визначати результативність та ефективність менеджменту;
– оцінювати ефективність рекламних заходів.
- Викладач: Галина Христенко