Основною метою викладання навчальної дисципліни «Основи підприємництва, менеджменту та маркетингу» є формування у майбутніх фахівців системи спеціальних знань у сфері організації та розвитку підприємницької діяльності, набуття умінь аналізу та планування підприємницької діяльності в ринкових умовах, прийняття раціональних управлінських рішень з менеджменту підприємництва.

Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: оволодіння теоретичними та практичними знаннями об'єктивних закономірностей, умов і процесів підприємницької діяльності; усвідомлення сутності правового регулювання підприємництва в сучасних умовах; вивчення сучасних організаційних форм підприємництва; одержання знань з питань планування та ефективного використання виробничого потенціалу суб’єктів господарювання; вивчення основ економічного регулювання підприємницької діяльності та прийняття ефективних управлінських рішень.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:

– правові основи підприємницької діяльності;

– види підприємств та їх організаційно-правові форми;

– організацію планування підприємницької діяльності;

– форми і системи оплати праці;

– методику оцінки ефективності діяльності підприємства;

– особливості управлінської діяльності;

– особливості організації маркетингу.

Студент повинен уміти:

– володіти інструментарієм планування виробничо-господарської діяльності суб’єктів підприємництва;

– володіти методикою нарахування оплату праці

– оцінити результативність діяльності суб’єктів підприємництва;

– визначати результативність та ефективність менеджменту;

– оцінювати ефективність рекламних заходів.